maandag 12 september 2011

Challenge for You # 24

Ik heb meegedaan met de sketch van CFU #24 en dit is het resultaat.
Het is weer een foto van mezelf als baby. De bloemen heb ik zelf gemaakt (ik ben helemaal fan van bloemen maken!). Het hartje is van karton, bewerkt met gesso en daarna geschuurd en geinkt.

De bloemetjes achter het lint zijn geverfd met een mal en gouden acryl verf.

Het papier scheuren en dan zo met lint doen heb ik ergens gezien en dat wilde ik graag liften, ik heb het wat aangepast door eyelets te gebruiken en 2 kleuren lint. De randen bewerkt en geinkt en dit is het resultaat:

Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket

8 opmerkingen:

  1. Mooi geworden. En die grote bloem komt me enigzins bekend voor. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Je embellies zijn echt prachtig gemaakt, ook het verwerken van het lint!
    Leuk dat je meedoet met CFY!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie layout !! Wat een geweldige bloem en dat hart....super gemaakt !!!!
    Bedankt voor het meedoen aan onze challenge.
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie layout! Prachtig papier, en mooie embellishments! Leuk dat je meedoet met CFY! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi Joyce. Leuk he zelf bloemen maken. Doe het ook graag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie LO! Je bloemen zijn echt geweldig!! Ook het hart vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen