zondag 18 september 2011

Challenges for you #25

Het wordt een gewoonte, maar ook deze week heb ik weer meegedaan met Challenges for you.

De uitdaging was deze keer geen sketch, maar je moest een foto gebruiken als inspiratie:


Ik zag niet alleen roze, maar ook ruitjes en stipjes. 

Dit is de kaart die ik gemaakt heb:

Hij is voor de zeeman die binnenkort weer thuis komt. Sinds een half jaar wonen we samen en er zijn al heel wat discussies geweest over de inrichting. (Voordeel als je vriend 4 maanden weg is, is dat je heel veel kan doen in huis... gna..gna..). Maar uiteindelijk vind ik het gewoon heel leuk om met hem samen te wonen, dus het leukste aan ons huis is hij.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Als basis heb ik roze cardstock gebruikt. 2 dessin vellen van de action gestanst en daarna geembossed met hartjes. De tekst en vlinder heb ik zelf in Photoshop gemaakt en daarna uitgeprint en gestanst. 

Papier van K&C Company beplakt met thule omdat ik ook daar de ruitjes terug wilde laten komen. Daarna een hartje gestanst Verder komen de ruitjes en stipjes overal op het kaartje terug. 

Als afwerking nog een knoopje met roze draad vastgenaaid en een border van papier van K&C Company gestanst. 

1 opmerking:

  1. Wat een mooie kaart Joyce!! Je sentiment is errug mooi :) Is je mannetje vast ontzettend blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen